Spalio 11 d. Vienuolyno g. viduryje buriavosi haiku poetikos kūrėjai ir mėgėjai - lietuviškų haiku antologijų "Vėjo namai" ir "Vėjo ašmenys" sudarytojas Artūras Šilanskas "atsigabeno" į Ukmergę gražų būrelį kuriančiųjų, rašančių filosofinę poeziją remiantis japoniškų haiku tradicija. Iš Vilniaus čia atvyko Dainius Dirgėla, Andrius Luneckas ir Mindaugas Valiukas, iš Kauno - Egidija Šeputytė ir Pranas Vaičaitis bei Danielius Milašauskas su Rasa Milašauskiene iš Klaipėdos.

Bendromis svečių ir šeimininkų pastangomis buvo pristatytas poetinis performansas "Haiku suolelis" - pirmasis XVII kamerinių teatrų ir performansų festivalio "Camera obscura", tradicinio rudeninio draminių ir kūno plastikos sceninių kūrinių pristatymo ukmergiškiams, renginys.

Įžanginį žodį tarė festivalio projekto autorė ir kuratorė Skaistė Vasiliauskaitė-Dančenkovienė, autorines kompozicijas dambreliu atliko Egidijus Darulis, apie haiku tradicijas Japonijoje ir Lietuvoje kalbėjo A. Šilanskas. Ant "Haiku suolelio" atsisėdę ar šalia jo atsistoję poetai skaitė savo kūrinius, žiūrovai plojo, šypsojosi ir fotografavo - susibūrimas buvo labai šiltas bendrystėje ir šeimyniškai jaukus.

Pabaigoje, skambant ilgai trukusiam dambrelio gaudesiui, poetai prikalė prie "Haikų suolelio" lenteles su savo haiku tekstais, tuo tarsi padarydami įžangą į kasmetinį "Haiku suolelio" vaizdo ir jo poetinio turinio tobulinimą.

Festivalį "Camera obscura" remia Lietuvos kultūros taryba ir Ukmergės rajono savivaldybė.

Fotografijos - Dainiaus Vyto.


Šiam turiniui kometarai išjungti.

Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti Jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, Jūs sutinkate su mūsų slapukų naudojimo tvarka ir taisyklėmis. Skaityti daugiau